VYHLEDÁVÁNÍ
Podle výrobce

Kawasaki Z900RS - pouze 480 km najeto!

Toto zboží se nachází v oddělení

Kawasaki Z900RS - pouze 480 km najeto!

Název a popis
Kawasaki Z900RS - pouze 480 km najeto!

Zánovní motocykl Kawasaki Z900RS

Kód zboží:

Výrobce: Kawasaki

Skladem Sleva
Prosím počkejte

Dostupné varianty (1)

Do košíku

Dostupnost Skladem 1 ks
Cena
227 190,08 Kč bez DPH
274 900,00 Kč včetně DPH
ks

Další informace

Kawasaki Z900RS

Nabízíme k prodeji náš předváděcí motocykl Kawasaki Z900RS. Motocykl má nyní najeto pouze 480km. Plná záruka, čistopis (budete první majitel), český návod k obsluze, servisní knížka. Stav nového motocyklu. Cena: 274.900.- Kč vč. DPH. Možný prodej také na splátky.

 

Nadčasový design

Designéři kladli důraz na každý detail - např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.

Moderní motor s klasickým vzhledem
U naháčů je motor jedním z nejdůležitějších stylových prvků. K umocnění klasického vzhledu je na motoru Z900RS  imitace žeber vzduchem chlazeného motoru.

Pečlivě zvážený tvar, materiál konstrukce výfuku
Při navrhování výfukového systému bylo vyzkoušeno více než 20 variant tvarů koncovky výfuku, než bylo dosaženo konečného návrhu. Díky dvojitým stěnám a širšímu výfukovému svodu je výfuk opticky silnější a zároveň zabraňuje nežádoucímu zbarvení po několika kilometrech jízdy. Krátká megafonová koncovka výfuku dokonale umocňuje vzhled modelu Z900RS. Koncovka i svody jsou vyrobeny z vysoce kvalitní nerezové oceli a vyleštěny ve třech pracovních krocích do vysokého lesku.

 

 
Kola
Originální kola s plochými paprsky byli navržené tak, aby evokovali klasická drátěná kola.
 
Ikonická kapka
Srdcem designu Z900RS je krásná nádrž kapkovitého tvaru, která připomíná legendární Z1.
 
Zadní světlo LED
Oválná konstrukce zadního světla byla inspirována charakteristickým světlem ze Z1.
 
Kruhový LED světlomet
Velký LED světlomet s průměrem 170 mm se šestikomorovou technologií vytváří jasný bílý kužel pro vynikající osvětlení v noci.
 
Klasické budíky s multifunkčním LCD displejem
Analogový tachometr a otáčkoměr je doplněn multifunkčním LCD displejem, který vyvažuje klasický vzhled moderními funkcemi. LCD displej je snadno čitelný díky negativnímu zobrazení (bílé písmo na černém pozadí).
 
Silný a kultivovaný čtyřválcový motor
Z900RS má řadový čtyřválec o objemu 948cc. Tato koncepce motoru nabízí ideální kompromis mezi výkonem a potěšením z jízdy. Motor byl navržen tak, aby poskytoval vynikající výkon při nízkých a středních otáčkách.
 
Kontrola trakce KTRC (Kawasaki TRaction Control)
Z900RS je vybavena pokročilými technologickými systémy společnosti Kawasaki pro zajištění maximální bezpečnosti. Kontrola trakce má u Z900RS dvě nastavení, která jsou vhodná pro různé jízdní podmínky, od sportovních až po mokré nebo klouzavé, případně můžete kontrolu trakce i vypnout.
 
Asistovaná antihopingová spojka

Tato spojka je dovozena ze závodních asistovaných spojek a působí jak jako omezovač točivého momentu a v případě prudkého podřazení funguje jako antihopingová.
 
Brzdy s monoblokovými radiálními třmeny
Přední brzdové kotouče o průměru ø300 mm svírají přes destičky čtyřpístkové radiální třmeny. Tyto třmeny jsou vyrobeny z jednoho kusu (tkz. monoblokové třmeny) a díky tomu jsou dokonale pevné a nabízí vynikající brzdný účinek od počátečního mírného brzdění až po maximální. Úroveň brzdné síly se velmi lehce dávkuje a brzdy nevadnou i po extrémní zátěži. 
 
Radiální pumpa
Radiální pumpa předního brzdové páčky přispívá k vynikající kontrole a pocitu při brzdění. Pro zajištění maximální bezpečnosti při brzdění jsou brzdy standardně vybaveny moderním ABS systémem.
 
Lehký příhradový rám
Tvar a tuhost rámu i celková geometrie podvozku byly zvoleny tak, aby bylo zajištěno lehké a hravé ovládání. Stejně jako motor i podvozek reaguje velmi předvídatelně na pokyny jezdce. Abychom zdůraznili klasický charakteru motocyklu je pozice jezdce na Z900RS více vzpřímená než u Z900.
 
Unikátní zvuk výfuku
Zvuk výfukového systému byl navržen tak, aby v řidiči vyvolával emoce. Zvukový projev se ladil aby lahodil vašemu uchu nejen při nastartování a na volnoběh ale hlavně při jízdě.
 
Motor
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem: 948 cm³
Vrtání x zdvih: 73,4 x 56 mm
Kompresní poměr: 10.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
 
Výkon & Převodovka
Maximální výkon: 82 kW {111 PS} / 8.500 min
Maximální točivý moment: 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
Spotřeba paliva: 5,3 l/100 km
CO2 emise: 136 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: 1.627 (83/51)
Převodový stupeň 1.: 2.917 (35/12)
Převodový stupeň 2.: 2.059 (35/17)
Převodový stupeň 3.: 1.650 (33/20)
Převodový stupeň 4.: 1.409 (31/22)
Převodový stupeň 5.: 1.222 (33/27)
Převodový stupeň 6.: 0.967 (29/30)
Spojka: Mokrá lamela
 
Rám & Rozměry
Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 98 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 140 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 180/55ZR17 M/C (73W)
Úhel natočení L/P: 33° / 33°
Úhel natočení L/P: 33° / 33°
D x Š x V: 2.100 x 865 x 1.150 mm
Rozvor: 1.470 mm
Světlá výška: 130 mm
Objem palivové nádrže: 17 litrů
Výška sedadla: 835 mm